به گزارش گروه اقتصادی «اکوپویا»، “هادی مدقق” مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در گفت‌وگو با برنامه “روی خط خبر” شبکه خبر با اشاره به اینکه چهار روش به‌منظور دریافت شماره تلفن همراه مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در روش نخست، مأموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روش دوم نیز سرشماره‌ای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به‌شکل پیامک دریافت خواهند کرد.

مدقق افزود: در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت 39 شرکت توزیع در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین اپلیکیشنی در سایت‌های یادشده قرار گرفته که مشترکان می‌توانند با استفاده از آن علاوه بر دریافت قبوض الکترونیکی، تمامی خدمات پس از فروش را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در پایان گفت: هم‌اکنون در دو استان کشور این برنامه کاملاً پیاده‌سازی شده و در این مناطق تنها قبوض الکترونیک صادر می‎شود.

انتهای پیام/+